Friday, September 23, 2011

Boy , thanks :*



Pabila kau katakan kau suka aku
Ku terdiam terkedu tak tahu mana nak tuju Oooo
Itulah cinta yang satu
Cinta di muka buku



Mehehehe :B Cak :> Cinta dia muka buku , cause the first time I saw him was in Facebook :* Iloveyou Syazwan . He's yellow cause he's bright and he always bright up my cloudy day :)


For example :


Today , penat sangat balik sekolah , then I tengok jam baru pukul 1 , Syazwan pergi solat jumaat pukul 1:30 pm , I called him :} Mehehe , dari mood penat terus jadi happy sebab nyaninyani dengan dia , then kata 'Lu ape celok to`' HAHA :>


I really don't know how he does it , but he makes me happy easily :)


Baby ,
I'm sorry about today . About the thing , alaa yang kita nangis tuu :3 Yes , kadangkadang I over react cause I'm a girl , I don't have a normal mood . I get really mad easily , I get happy easily . Out of all the tears and laughter , you are the best , your mine forever <3


K , da angau -,- Budak mengada tu ada kat TC , tengah ride dengan setset  fixie dia . I usually get mad cause he doesn't reply my text , but from now on , I don't mind cause I know he needs guy time . Dia asyik duduk melekat dengan I jadi pondan nanti lak -,- HAHAHAHA xD


I guess that's all . Bye :>

No comments:

Post a Comment