Friday, July 29, 2011

21st of July ♥


Hello :) Cicak cak cak cak :D HAHA xD
I really forgot to tell you guys about 21st july ! Gosh , dumb me -,-


So , the main story is , I went to lunch with Syazwan and my MOM :O 
When mama ajak dia , I was like MOM STOP PLAYING ME ! But , she was really serious -,-


We went actually to celebrate Syazwan's birthday , so on 21st mama picked me at school early and then we went to pick up syazwan at his school , then well , kita pergi la xD I turun kereta , and masuk dalam school dia then panggil dia , he was talking to fiqri xD Then he masuk dalam kereta , dia duduk belakang (Y) then mama started to talk to him , I just smiled cause maybe just maybe mama will accept him as mine ? :)


Then kita pergi makan kat KFC at TC , mama pergi order while I find a table with syazwan , then I pergi basuh tangan he pun basuh then I tunggu dia , then dia halau I dia kata takyah ah tengok. HAHAHAHAH xD


Then kita duduk tepi tingkap tu , just borak dengan dia , sumpah dia comel pkai baju sekolah <3 Then mama datang bawak food :D he makan comot giler <3 HAHA xD Mama tanya dia banyak sangat soalan :O I pun terkejut , and actually perlu ke ma ? Haha xD


Then I said to mama , I wanna buy ice cream then she said pergi lah dengan syazwan , at that time , syazwan was onthephone outside talking to his mom , then I went to him and ajak him , dia mengedik kata takpelah dah kenyang sya taknak , but he teman la ikut I , then kita tunggu , blablabla , then kluar tuu I suap dia ice cream , awwwwhhhh <3 


Then he balik :( Cause his mom came ady , SO SAD , dapat jumpa dia sekejap jeeeeeeeee T.T

No comments:

Post a Comment